Cumpărătorul are dreptul de a solicita înlocuirea gratuită sau rambursarea valorii bunurilor achiziționate de la magazinul online velo.md în termen de 14 zile, cu condiția ca defectele și lipsurile constatate să nu fie din vina sa.
Bunurile pot fi înlocuite dacă nu au fost folosite și dacă și-au păstrat aspectul original și este necesară prezentarea unui bon de casă sau a oricărui alt document care să confirme faptul că ați cumpărat acest produs.
În conformitate cu actuala Hotărâre a Guvernului RM nr. 105 din 13.03.2003 cu privire la protecția drepturilor consumatorilor, nu toate bunurile sunt clasificate ca bunuri cu drept de returnare sau de înlocuire. Prin urmare, vă recomandăm cu insistență să vă familiarizați cu lista de bunuri și condițiile specifice pentru fiecare dintre acestea.
Condiții de înlocuire sau de returnare a bunurilor
Înlocuirea bunurilor poate fi solicitată în următoarele cazuri:
- Articolul nu a fost folosit, aspectul este intact;
- Ambalajul bunurilor este intact și nedeteriorat;
- Toate componentele setului de produse sunt păstrate: accesorii, consumabile, documentația însoțitoare și software-ul, iar ambalajul este păstrat intact, astfel încât vânzătorul să poată returna produsul pe piață.
- Articolul nu a fost activat.
Lista bunurilor de calitate corespunzătoare care nu fac obiectul returnării și schimbului
Lista mărfurilor de calitate corespunzătoare, care nu sunt supuse returului și schimbului În conformitate cu Hotărârea Guvernului RM nr. 105 din 13.03.2003 privind protecția drepturilor consumatorilor, următoarele mărfuri nu sunt supuse returului și schimbului:
- Bijuterii (produse realizate din metale prețioase, pietre prețioase);
- Articole de cusut și tricotate (țesături din bumbac, in, pânză, in, mătase, lenjerie de corp și lenjerie de pat);
- Articole de igienă personală (periuțe de dinți, piepteni, pensete, aparate electrice sau manuale de epilat și de bărbierit, alte articole similare de igienă personală);
- Cosmetice și parfumuri;
- Produse cu cablu;
- Materiale de construcții, finisaje și alte bunuri distribuite la metru (linoleum, folie, covoare etc.);
- Bunuri și materiale care vin în contact cu alimentele fabricate din materiale polimerice, inclusiv cele de unică folosință (tacâmuri și ustensile de bucătărie, materiale de ambalare, recipiente pentru depozitarea și transportul alimentelor;
- Produse chimice de uz casnic, pesticide și produse agrochimice;
- Mobilier pentru casă (seturi de mobilier);
- Autovehicule și articole pentru motociclete, remorci și agregate pentru acestea, alte mijloace mobile pentru lucrări agricole, ambarcațiuni de agrement și alte echipamente de înot;
- Electronice de consum complexe din punct de vedere tehnic pentru care este stabilită o perioadă de garanție (mașini și aparate electrocasnice, echipamente radioelectronice, calculatoare, echipamente foto și video, telefoane mobile și fixe, instrumente muzicale electronice);
- Remedii la domiciliu pentru prevenire și tratament (produse sanitare și de igienă din metal, cauciuc, instrumente, dispozitive și aparate medicale, produse de igienă orală, lentile de ochelari, produse de îngrijire a copiilor, medicamente);
- Jucării.
Procedura de returnare sau de înlocuire a bunurilor
În primul rând, contactați-ne la numărul de telefon: 022 88-55-55-55-55-55 și veți fi informat cu privire la modul de rezolvare a problemei.
În conformitate cu prevederile legale, pentru ca bunurile să fie trimise la un centru de service, trebuie să fie anexate cardul de garanție și bonul de casă.
Perioada de examinare a cererii este de 14 zile. În această perioadă, se decide dacă se repară produsul, se înlocuiește sau se rambursează valoarea integrală a acestuia.
În cazul în care produsul nu este disponibil în momentul trimiterii cererii de înlocuire, cumpărătorul are dreptul de a solicita vânzătorului să anuleze comanda și să ramburseze prețul integral. În cazul în care este posibilă înlocuirea produsului, vânzătorul va notifica cumpărătorul
Rambursare
Suma plătită de cumpărător va fi rambursată în termen de 15 zile de la primirea cererii, în același mod în care a fost efectuată plata pentru bunuri.
În cazul în care clientul decide să înlocuiască produsul cu un alt produs disponibil, i se va rambursa doar diferența dintre costul produsului original și prețul noului produs sau i se va cere să plătească diferența, după caz.
Un cumpărător care dorește să returneze sau să schimbe un produs trebuie să prezinte o chitanță de plată și produsul însuși în starea sa originală, neutilizat.
